Vacatures

De ChristenUnie Barendrecht zoekt (regelmatig) mensen voor diverse functies en werkzaamheden.

Vacature bestuursfuncties

Wil jij je er op bestuurlijk niveau voor inzetten dat het christelijk sociaal geluid van onze partij gehoord wordt in Barendrecht. Dan is dit je kans!

Het bestuur van de ChristenUnie afdeling Barendrecht zoekt per direct nieuwe bestuursleden:

• een algemeen bestuurslid met aandacht voor communicatie en profilering
  • een penningmeester

Het bestuur is in de eerste plaats verantwoordelijk voor het functioneren van de lokale afdeling. Zij is verantwoordelijk voor ledenwerving, organiseren van bijeenkomsten, het opstellen van het verkiezingsprogramma, het samenstellen van de kandidatenlijst, het stimuleren van deelname aan cursussen en trainingen door leden en een goed financieel beleid. Verder is zij verantwoordelijk voor het bewaken van de politieke doelen, zoals vastgelegd in het verkiezingsprogramma.

Heeft u interesse in een van bovenstaande vacature? Stuur dan een email door hier te klikken.

Gezocht steunfractie-leden

De fractieleden van SGP/ChristenUnie worden ondersteund door een steunfractie. De steunfractie bestaat uit een groep adviseurs, die lid zijn van de ChristenUnie of de SGP. Zij lezen en denken mee, geven reacties op de onderwerpen die aan de orde zijn. De raadsleden krijgen daarmee goede input en het bevordert dat onderwerpen breder worden afgewogen.

Op dit moment zijn wij zoek naar enkele leden van de ChristenUnie die als adviseur / klankbord / meedenker zitting willen nemen in de steunfractie van SGP/ChristenUnie.

Heeft u interesse in bovenstaande vacature? Stuur dan een email door hier te klikken.

Gezocht projectwerkers

Wilt u wel (tijdelijk) uw kennis/ervaring/talent inzetten, maar nergens aan vastzitten dan is er ook op projectbasis veel te doen. Dit projectenwerk bestaat uit werkzaamheden met een tijdelijk karakter (duidelijk begin en einde).

Op dit moment zijn wij op zoek naar:

• een fotograaf en een video-producent
  • een dtp'er
  • meerdere meedenkers en/of schrijvers voor het verkiezingsprogramma
  • meerdere campagnemedewerkers (creatieve en organisatorische talenten)
  • een communicatiemedewerker met uitstekende kennis van social media
  • klankbordgroepleden
  • organisatoren van bijeenkomsten

Heeft u interesse in dit tijdelijke projectwerk? Stuur dan een email door hier te klikken.

Staat er hierboven niet direct iets tussen waar je door aangesproken wordt, maar je bent wel beschikbaar voor andere zaken, dan ontvangen we ook heel graag je reactie per mail! Klik dan hier.