Berichten over Verkiezingen GR2022

1. DSC_5627-verkleint-800x445.jpg
    Door ChristenUnie Barendrecht op 11 januari 2022

SGP-ChristenUnie wil ruimere openingstijden gemeentehuis

Wat zou het fijn zijn als je voor een paspoort of rijbewijs makkelijk en snel terecht kan bij de gemeente Barendrecht. SGP-ChristenUnie Barendrecht wil ruimere openingstijden voor de afdeling Burgerzaken in het gemeentehuis van Barendrecht. De SGP-ChristenUnie heeft het thema 'Goede dienstverlening aan de burger' hoog op de agenda staan. Barendrechters hebben aangegeven dit thema een belangrijk onderwerp te vinden. Ruimere openingstijden van het gemeentehuis met vrije inloop, ook in de avonden horen daar wat de SGP-ChristenUnie betreft helemaal bij.

Lees meer over "SGP-ChristenUnie wil ruimere openingstijden gemeentehuis"
  2. IMG_0745-800x445.jpg
    Door ChristenUnie Barendrecht op 28 december 2021

SGP-ChristenUnie maakt kandidatenlijst bekend

SGP-ChristenUnie Barendrecht heeft haar lijsttrekker en de gezamenlijke kandidatenlijst bekend gemaakt. Leendert Mijnders (SGP) is opnieuw lijsttrekker en zit sinds 2011 in de gemeenteraad. Ook de nummer twee van de lijst is al geruime tijd actief in de Barendrechtse politiek: raadslid Tsjimmie Klos-de Vries (ChristenUnie). In totaal telt de kandidatenlijst 20 mensen. De kandidatenlijst is een mooie afspiegeling van de Barendrechtse leden van de SGP en de ChristenUnie. Naast een aantal ervaren (oud-)raadsleden staan er ook een paar jonge nieuwkomers op de lijst. De kandidaten wonen in verschillende wijken van Barendrecht. Er staan 16 mannen en 4 vrouwen op de lijst.

Lees meer over "SGP-ChristenUnie maakt kandidatenlijst bekend"
  3. Tekenen samenwerkingsovereenkomst.JPG
    Door ChristenUnie Barendrecht op 21 december 2021

SGP en ChristenUnie ondertekenen samenwerkingsovereenkomst

Op 18 december jl. hebben de voorzitters van de SGP en de ChristenUnie in Barendrecht weer hun handtekening gezet onder een samenwerkingsovereenkomst voor de komende jaren. De partijen hebben hiermee besloten met één verkiezingsprogramma en met één gezamenlijke kandidatenlijst deel te nemen aan de verkiezingen van 16 maart 2022. Na de verkiezingen vormen beide partijen één fractie.

Lees meer over "SGP en ChristenUnie ondertekenen samenwerkingsovereenkomst"